• Людям із порушенням зору
  • A-
    A+
Структура та органи управління закладу освіти

1.    Управління дошкільним закладом (витяг зі статуту).

  1. Управління ЗДО «Калинка» здійснюється засновником в особі Відділу освіти виконавчого комітету Заводської міської ради.
    1. Безпосереднє керівництво роботою закладу дошкільної освіти здійснює директор, що призначається і звільняється з посади відділом освіти з дотриманням чинного законодавства.
  2. Директор закладу дошкільної освіти:
  • відповідає за реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту» та забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту і обсягу;
  • здійснює керівництво і контроль за діяльністю закладу дошкільної освіти;
  • діє від імені закладу, представляє його в усіх державних та інших органах, установах і організаціях;видає у межах своєї компетентності накази та розпорядження, контролює їх виконання;затверджує штатний розклад за погодженням із Відділом освіти;
  • контролює організацію харчування і медичного обслуговування дітей;затверджує   правила   внутрішнього  трудового  розпорядку,  посадові інструкції працівників;забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних норм і правил, протипожежних норм і правил, охорони праці, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників;контролює відповідність застосованих форм, методів і засобів розвитку, виховання і навчання дітей їх віковим, психофізіологічним особливостям, здібностям і потребам;підтримує ініціативу щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочує творчі пошуки, дослідно-експериментальну роботу педагогів;
  • організовує різні форми співпраці з батьками або особами, які їх замінюють;
  • щороку звітує про навчально-виховну, методичну і господарську діяльність закладу на загальних зборах колективу та батьків;
  • постійно діючий колегіальний орган у закладі дошкільної освіти – педагогічна рада. До складу педагогічної ради входять: директор і його заступники, педагогічні працівники, інші спеціалісти. Можуть входити голови батьківських комітетів. Запрошеними з правом дорадчого голосу можуть бути представники громадських організацій, педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів, батьки або особи, що їх замінюють.

Головою педагогічної ради є директор закладу дошкільної освіти. Педагогічна рада закладу:

  • розглядає питання навчально-виховного процесу в закладі дошкільної освіти та приймає відповідні рішення;
  • організовує роботу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їх творчої ініціативи, впровадження досягнень науки, трудового педагогічного досвіду;
  • приймає рішення з інших питань професійної діяльності педагогічних працівників.

Робота педагогічної ради становить не менше 4-х скликань на рік.

  1. Органом громадського самоврядування закладу є загальні збори колективу закладу та батьків або осіб, які їх замінюють, що скликаються не рідше одного разу на рік.

Кількість учасників загальних зборів від працівників закладу дошкільної освіти та батьків або осіб, які їх замінюють повинна становити не менше двох третин від загальної кількості.

Термін їх повноважень становить 1 рік.

Рішення загальних зборів приймаються простою більшістю голосів від загальної кількості присутніх.

Загальні збори:

  • обирають раду закладу дошкільної освіти, її членів і голову, встановлюють терміни її повноважень;
  • заслуховують звіт директора закладу, голови ради з питань статутної діяльності закладу, дають їй оцінку шляхом таємного або відкритого голосування;
  • розглядають питання навчально-виховної та діяльності закладу дошкільної освіти;
  • затверджують основні напрями вдосконалення роботи і розвитку закладу дошкільної освіти.
    • У період між загальними зборами діє рада закладу дошкільної освіти. Кількість засідань ради призначається за потребою. Засідання ради закладу дошкільної освіти є правомірним, якщо в ньому бере участь не менше двох третин її членів / працівники дошкільного закладу, батьки, засновники, спонсори та інші/. Рада закладу організовує виконання рішень загальних зборів, розглядає питання поліпшення умов для здобуття дошкільної освіти, зміцнення матеріально – технічної бази, вносить пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу, погоджує зміст        і        форми       роботи       з        педагогічної       освіти        батьків.