Дошкільний навчальний заклад здійснює освітній процес відповідно до Закону
України «Про дошкільну освіту», Статуту ДНЗ, Базового компонента дошкільної освіти. Програмове забезпечення освітнього процесу в ДНЗ №1 «Малятко» в 2020-2021 навчальному році складалось з інваріантної частини, сформованої на державному рівні в межах Базового компонентну.
Зміст дошкільної освіти визначається:
- комплексною програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» / О.І Білан; за загальною редакцією О.В.Низковської, Тернопіль-2017., (Лист від 23.05.2017 р. №1/11 – 4988);
- освітньою програмою «Впевнений старт» для дітей старшого дошкільного віку наук. ред. Піроженко Т.О., (Лист від 01.08.2017 р. №1/11 – 7684)
Для планування організації освітнього процесу педагоги використовують навчальну літературу, рекомендовану для використання у закладах освіти у 2020-2021 н.р. (Лист МОН від 22.07.2020 р. №1/9 394).
парціальними освітніми програмами:
- «Україна – моя Батьківщина», програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку (авт. – Кичата І.І., Каплуновська О.М., Палець Ю.М., за наукового редагування Рейпольської О.Д.)
- «Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років (авт. Лохвицька Л. В.);
- «Казкова фізкультура» (авт. Єфименко М.М.)
Відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», виходячи з аналізу освітнього процесу за 2019-2020 навчальний рік, враховуючи досягнення і перспективи розвитку, діагностичне анкетування педагогів, нормативно-правові акти МОН України, та з метою усунення недоліків і забезпечення більш високої якості дошкільної освіти, ефективного педагогічного впливу на розвиток особистості дитини, педагогічний колектив разом з батьками та громадськістю дошкільного навчального закладу в 2019-2020 навчальному році організовував роботу у відповідності до домінуючого напрямку роботи ДНЗ:
«Естетично-музичний розвиток дітей дошкільного віку».
Завдання:
- сприяти розвитку музично-творчих здібностей;
- розвивати здатність інтерпретувати музику, позамузичні образи та асоціації, вдаватися до музично-рухової імпровізації, яскраво проявляти себе в елементарному музикуванні;
- заохочувати прагнення дітей творчо сприймати театральне видовище, вносити власні фрагменти у гру за літературними творами, передавати їх колорит, перевтілюватися в образи персонажів;
- підсилювати у дітей емоційні враження від сприймання явищ довкілля відповідними музичним і поетичним супроводом.
Пріоритетні напрямки роботи педагогічного колективу закладу на навчальний рік:
- Використання нетрадиційних технічних прийомів у образотворчій діяльності дошкільників.
- Дослідницько-пошукова діяльність як засіб ознайомлення дошкільників з природою.
З метою поліпшення психологічного мікроклімату в колективі, розкриття творчого потенціалу кожного педагога в ДНЗ функціонують гуртки: «Умілі руки», кер. Онищенко Л.П., «Хореографічний», керівник Шарудило Т.І., «Співаночка» керівник Ігнатцова Н.В., «Театральна студія», керівники Слєсарєва А.Г, Ковтун Н.В.. Колишні працівники – часті гості у ДНЗ. Корпоративні зустрічі проходять у доброзичливій атмосфері.
З метою миттєвого розповсюджень повідомлень, інформації, в ДНЗ створена група в мессенджері Viber. Педагоги ДНЗ – інтерактивні, мобільні, сучасні.
Зміст і форми методичної роботи в закладі будуються на діагностичних засадах,
диференціації освітнього рівня, досвіду, професійних запитів кожного педагога та передбачені в річному плані.