
Освіта: вища. У 2019 році закінчила Полтавський національний педагогічний університет їм. В.Г. Короленка за спеціальністю» Вчитель-логопед. Дефектолог. Корекційний педагог, магістр спеціальної освіти»
Стаж роботи: 17 р. Має кваліфікаційну категорію» спеціаліст 2 категорії».
Логопедична служба в закладі дошкільної освіти є невід’ємною частиною освітнього процесу, спрямованою на корекцію та профілактику мовленнєвих порушень у дітей. Вона відіграє важливу роль у забезпеченні повноцінного розвитку кожної дитини, її успішної соціалізації та підготовки до шкільного навчання.
Основні структурні компоненти професійної діяльності вчителя-логопеда:
- Діагностична діяльність (вивчення анамнезу, історії розвитку, причин порушень у дитини, бесіда з батьками, спостереження за дитиною, обстеження мовлення).
- Складнання індивідуальних корекційно-компенсаторних планів роботи з кожною дитиною
- Визначення доцільних форм взаємодії з дтитиною, видів корекційно-розвивальної роботи.
- Корекційна робота з виправлення порушень усного та писемного мовлення.
- Надання порад, консультацій батькам, педагогам, залучення родини до активної практичної співпраці.
- Співпраця із практичним психологом, вихователем щодо корегування педагогічного , корекційного процесу, пошуку шляхів його вдосконалення.
- Аналіз результативності роботи, визначення динаміки розвитку дитини, ведення документації та складання звітів.
- Участь у різних заходах методичної роботи, самоосвіта.
Основні завдання логопедичної служби :
- Усунення різних порушень усного і писемного мовлення;
- Запобігання різним відхиленням мовленнєвого розвитку вихованців;
- Пропаганда логопедичних знань серед педагогів та батьків;
- Розробка методичних рекомендацій, консультації для педагогів та батьків, щодо попередження та подолання вад мовлення у дітей;
- Самоосвіта;
- Оснащеність логопедичного кабінету;

Наші заняття:
Види логопедичних занять:
Індивідуальні:Заняття проводяться з однією дитиною, що дозволяє більш детально зосередитися на її індивідуальних потребах.
Фронтальні (групові):Заняття проводяться з усією групою дітей одночасно.
Підгрупові:Заняття проводяться з невеликими групами дітей (3-5 осіб).