• Людям із порушенням зору
  • A-
    A+
Сторінка логопеда
Вчитель-логопед Сургіневич Ірина Григорівна

Освіта: вища. У 2019 році закінчила Полтавський національний педагогічний університет їм. В.Г. Короленка за спеціальністю» Вчитель-логопед. Дефектолог. Корекційний педагог, магістр спеціальної освіти»

Стаж роботи: 17 р. Має кваліфікаційну категорію» спеціаліст 2 категорії».

Логопедична служба в закладі дошкільної освіти є невід’ємною частиною освітнього процесу, спрямованою на корекцію та профілактику мовленнєвих порушень у дітей. Вона відіграє важливу роль у забезпеченні повноцінного розвитку кожної дитини, її успішної соціалізації та підготовки до шкільного навчання.

Основні структурні компоненти професійної діяльності вчителя-логопеда:

  • Діагностична діяльність (вивчення анамнезу, історії розвитку, причин порушень у дитини, бесіда з батьками, спостереження за дитиною, обстеження мовлення).
  • Складнання індивідуальних корекційно-компенсаторних планів роботи з кожною дитиною
  • Визначення доцільних форм взаємодії з дтитиною, видів корекційно-розвивальної роботи.
  • Корекційна робота з виправлення порушень усного та писемного мовлення.
  • Надання порад, консультацій батькам, педагогам, залучення родини до активної практичної співпраці.
  • Співпраця із практичним психологом, вихователем щодо корегування педагогічного , корекційного процесу, пошуку шляхів його вдосконалення.
  • Аналіз результативності роботи, визначення динаміки розвитку дитини, ведення документації та складання звітів.
  • Участь у різних заходах методичної роботи, самоосвіта.

Основні завдання логопедичної служби :

  • Усунення різних порушень усного і писемного мовлення;
  • Запобігання різним відхиленням мовленнєвого розвитку вихованців;
  • Пропаганда логопедичних знань серед педагогів та батьків;
  • Розробка методичних рекомендацій, консультації для педагогів та батьків, щодо попередження та подолання вад мовлення у дітей;
  • Самоосвіта;
  • Оснащеність логопедичного кабінету;

Наші заняття:

Види логопедичних занять:

Індивідуальні:Заняття проводяться з однією дитиною, що дозволяє більш детально зосередитися на її індивідуальних потребах. 

Фронтальні (групові):Заняття проводяться з усією групою дітей одночасно. 

Підгрупові:Заняття проводяться з невеликими групами дітей (3-5 осіб).