Улюбленим заняттям учнів третього класу Бодаквянської гімназії є дослідження, які супроводжують майже всі уроки ЯДС.
На цьому тижні, який був присвячений збереженню довкілля , школярі досліджували воду. Вивчали водні об’єкти свого населеного пункту, здійснили цікаву екскурсію до річки. Провели багато дослідів з водою, зокрема, як відбуваються процеси випаровування і конденсації, розчиняли у воді різні речовини: мед, варення, сіль, олію, цукор, соду, крохмаль, пісок, каву та робили відповідні висновки. Збирали прислів’я і приказки про воду, обговорювали шляхи економії та збереження води, будували плани водопостачання своєї оселі, дізнавалися у дорослих ,як можна перекривати вдома крани водопостачання у випадку аварії.
Учні працювали над створенням лепбуку про властивості води, її кругообіг в природі, переглядали відеоролики та мультфільми, а ще диспутували і досліджували питання “Як економити та берегти воду ?”.
Дуже важливими стали висновки юних дослідників :
⭐вода надважлива у нашому житті, бо без неї ми не зможемо існувати.
⭐прісної води на Землі все менше, тому треба дбайливо та ощадливо її використовувати.
⭐якість питної води в Україні щороку знижується, тому треба бути уважним та перевіряти склад рідини та наявність в ній важких металів.
⭐дбайливе ставлення до природи, сортування сміття та екологічна свідомість-шляхи до вирішення проблем із водою.
Варто також зазначити, що Україна є однією з найменш забезпечених питною водою європейських країн. На кожного українця припадає 1217м³ прісної води, тоді як навіть у Ефіопії та Нігерії цей показник більший – 1243м³ та 1252м³ на душу населення відповідно.
Валентина КАЛЮЖКА



