Права людини є загальнолюдською цінністю, а рівність прав і свобод усіх людей – це найвища цінність. Можна стверджувати , що права людини – ровесники людства. Вони зародилися вже тоді, коли почали виникати перші людські спільноти. Права людини природні, їх має кожен від народження. Усі ми рівні в реалізації своїх прав, усі рівною мірою заслуговуємо на повагу.
Дитина є повноцінним членом суспільства, тому має бути забезпечена особливими правами, особливим захистом.
П’ятикласники на уроках історії з вчителем Хиль Ольгою Іванівною познайомились з історією виникнення прав людини і дитини. Згадали казкових та літературних героїв, проаналізували, які права порушені. Створили міні-проекти «Ілюстровані права дитини». Працювали з основними положеннями Конвенції про права дитини, обговорювали та визначали групи прав. А сенкан на дошці крейдою проаналізував кожного п’ятикласника як життєлюба, веселуна, розумника, бешкетника. На сам кінець діти на Голубах Миру написали свої найзаповітніші бажання.