Як відомо, математика виникла з практичних потреб людини. Тому, де б ми не були, який би предмет не вивчали, в якій би галузі не працювали, скрізь потрібні знання математики.
Сучасна школа покликана формувати нову систему універсальних знань, умінь, навичок, а також досвід самостійної діяльності й особистої відповідальності учнів, тобто сучасні ключові компетентності.
При вирішенні компетентнісно-орієнтованих завдань основна увага повинна приділятися формуванню здібностей учнів використовувати математичні знання в різноманітних ситуаціях, що вимагають для свого вирішення різних підходів, роздумів і інтуїції.
В рамках загальношкільного проекту ”Будь екофрендлі”, в 7 класі вчителем математики Симоненко Людмилою Іванівною був проведений бінарний урок-дослідження, на якому діти працювали над темою “В чому користь зелених насаджень на шкільному подвір’ї”. Найбільше учнів зацікавили дерева, адже на території школи їх росте майже 300.
Основним питанням, на яке шукали відповідь учні було: скількох людей забезпечують шкільні дерева киснем цілий рік? Використавши знання, здобуті на уроках математики, біології, основ здоров’я, попрацювавши в групах діти створили проект та вияснили, що дерева, які ростуть на території школи щорічно забезпечують киснем 100 людей.
Отже, завдяки знанням з математики та біології, діти прийшли до висновку, що дерева – це наші найкращі друзі. Тому їх варто садити, доглядати і захищати, дбайливо ставитися до них, щоб забезпечити собі комфортне існування в гармонії з природою.