Пріоритетним напрямком навчально-виховної роботи є розвиток розумових та творчих здібностей малюків. Випускники дошкільного навчального закладу отримують належну навчальну і психологічну підготовку до школи.
Не один рік навчання математики здійснюється за методикою М.Зайцева. За якою діти шостого року життя вільно працюють з таблицями чисел у межах 100, легко додають десятки, вправно називають двозначні числа.
![](/wp-content/uploads/2021/06/img-2-1.jpg)
Фізкультурно-оздоровча робота проходить під пильним наглядом старшої медичної сестри. Малюки знайомляться з елементами пластичного балету, гімнастики пробудження за методикою М.Єфименка, основами йоги, пальчикового масажу.
![](/wp-content/uploads/2021/06/img-3-1.jpg)
Музичне виховання передбачає максимальне виявлення вокальних, хореографічних та театральних здібностей. Кожен має змогу проявити себе на вечорах розваг та святкових ранках.
![](/wp-content/uploads/2021/06/img-4-1.jpg)
Одним із найдоступніших засобів розвитку творчої особистості є театральна діяльність дошкільника.
![](/wp-content/uploads/2021/06/img-5.jpg)
На заняттях із зображувальної діяльності юні художники вчаться малювати пальчиком, ребром долоні, долонею, зубною щіткою, мильними бульбашками, ниткою,знайомляться з різними техніками. Кожна дитина має чудову нагоду самовиразитися.
![](/wp-content/uploads/2021/06/img-6.jpg)